17. mars 2013

Prinsessen i skogen.



14 kommentarer:

  1. Ja du Elin...dina små prinsessor är för ljuvliga, jag blir alltid lika glad, lika rörd...och berörd.
    Bilderna har stor känsla och närvaro...total tillit mellan fotograf och modell...utstrålning är namnet:)
    Tycker om...mycket!

    SvarSlett
  2. what a pretty girl ! so sweet

    SvarSlett
  3. nydelig og teknisk meget bra fotografert.
    hilsen dirk

    SvarSlett
  4. For ei vakker lita frøken. Likte spesielt det siste. Det uttrykkfulle blikket! Kan tolkes i flere retninger.

    Skrolla meg nedover, og ble sittende… og sittende… Utrolig mange flotte bilder du har.

    SvarSlett
  5. Disse bildene av vinterprinsessen var bare alldeles nydelig!! Regner med hun blir plassert fint i ramme eller lerret!

    SvarSlett
  6. To vakre og uttrykksfulle portretter. Jeg liker det sarte lyset og den litt kjølige tonen i bildene. Jeg kan ikke helt bli enig med meg selv hvilket av bildene jeg liker best, men tror jeg faller ned på det første, der hun har lukkede øyne. En vakker prinsesse!

    SvarSlett
  7. Sköna porträtt igen , gillar den översta mest , ser ut som en prinsessa långt borta i sina tankar !

    SvarSlett
  8. Ditt første her var spesiellt, likts så godt hun hadde begge øyne lukket, ga bildet så et drømmende inntrykk Elin :-)

    SvarSlett
  9. oh, adorable!! looks the girl with the red clothes from the fairy tales =D
    lovely ;)

    SvarSlett
  10. Ljuvliga bilder av denna ljuvliga prinsessa med sin fantastiska utstrålning. Ni gör ett underbart jobb tillsammans.
    Allt gott till er båda,
    hälsar
    Monica

    SvarSlett
  11. But what does she think ?
    What beautiful expressions ... What sweetness in the face ...

    SvarSlett
  12. Wow FANTASTIC its beautiful
    my compliment
    Greetings Janny

    SvarSlett