10. apr. 2013

I brytningen.


16 kommentarer:

  1. Quelle superbe ligne dorée contrastant dans la neige...
    J'aime beaucoup la composition, les couleurs et cet arbre au bout du chemin...

    SvarSlett
  2. Ja du Elin...här personifierar du uttrycket att "en bild säger mer än tusen ord".
    Förutom att bilden är perfekt, så ställer den frågor, den talar till mig, den griper tag i hjärtat...den berör.
    Jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig...är det oro eller glädje...
    Tack vännen!

    SvarSlett
  3. Dette er vakkert.
    Bilde kunne godt ha vært tatt i nærheten av mitt hjem i Norge, der jeg har mine daglige turer... opp til utsiktspunktet...

    Jeg kjenner lukten av jordbakken... mye følelse i dette bilde, Elin. Nydelig... også litt vemod...

    SvarSlett
  4. Skønt panorama med flotte kontraster og fine farver. :-)

    SvarSlett
  5. Så sinnsykt vakkert i sin enkelhet, men så allikevel mye mer enn nok, steike fint Elin :-) og med den vesle overskrifta ble det hele til en historie faktisk og en blir sittende å glo mens tankene vandrer, slikt digger jeg!!

    SvarSlett
  6. Bra tittel .... fint utsnitt, utrolig bra komponert!

    Ønsker deg en fin ukeslutt!

    Irene

    SvarSlett
  7. Wonderful minimalist landscape photo with a good image composition and beautiful colours. Like it!

    SvarSlett
  8. Ja i dobbel forstand vel, det er i hvertfall sånn jeg ser det. Kjempefint, du er heldig som har sånn landskap å boltre deg i.

    SvarSlett
  9. tittel og bilde blir ett, supert!
    hilsen dirk

    SvarSlett
  10. Suveränt sett och underbart stilren blev den bilden.
    En bild att återkomma till.
    Ha en skön helg
    önskar
    Monica

    SvarSlett
  11. Et uvanlig perspektiv og format gjør dette bildet helt spesielt!

    mvh Knut

    SvarSlett
  12. Jøjjje meg så stilig, riktig et kunstverk. Imponert :0)

    SvarSlett