6. juli 2014


17 kommentarer:

  1. It's a pleasure for me to have found your blog. Your Portraits are fantastic and I'll come back often to enjoy it.
    A greeting.

    SvarSlett
  2. Blitz lindo retrato Saludos

    http://creatividadeimaginacinfotosdejosramn.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  3. Preciosa fotografía!!!...tus trabajos son muy delicados y elegantes, la fotografía anterior me ha gustado mucho, felicidades!!!

    Un gran abrazo, Elin!!! ;)

    SvarSlett
  4. Klara, färdiga...gå...sån är hennes blick,som du fångat i precis rätt sekund.
    Snyggt och lite lekfullt porträtt Elin, jag bugar!
    Hoppas att du har en fin och inte alltför varm sommar...här är det nästan värmeslag:)

    SvarSlett
  5. Mer proff`t kan det jammen ikke bli, stum av beundring jeg altså!!! :-) kjempelekkert

    SvarSlett
  6. Hei Elin! Nå er det lenge siden jeg har vært på blogg runder generellt, men nå skal jeg oppdatere meg:) Så får jeg se disse utrolig stødige portrettene dine med unik klarhet og farger i. Henger meg på Anne ( som også er skikkelig dyktig) men jammen er du også det!!

    Ha en fin sommer forsatt:))

    SvarSlett
  7. Regard de l'enfant innocent qui s'étonne du monde.

    Superbe.

    Roger

    SvarSlett
  8. Så gjennomført skikkelig, Elin! Elsker alt ved dette portrettet!
    Ha en flott søndag:)

    SvarSlett
  9. Nydelig gjennomført portrett!
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  10. Nydelig jente, tipper det er datteren din :-)) Flott lysatt og stylet :-)
    Ha en god uke.
    Alt godt.

    SvarSlett
  11. Du er så utrolig dyktig!


    Lekkert dette!

    SvarSlett