10. nov. 2014

Fallen Angel.


5 kommentarer:

  1. det kan du virkelig perfekt Elin !

    SvarSlett
  2. Ja du Elin, visst har jag sagt det förut?...men det tål att upprepas...du är en mästare på porträtt och detta är ett av dina bästa...i alla fall av de jag har sett!
    Det har allt, svärtan, mystiken, intensiteten och så känslan...det viktigaste av allt:) Jag bugar!
    Tack Elin för dina värmande och upplyftande rader...ja, jag har haft otaliga utställningar under mina drygt 35 år i konstens tjänst...men det slutar aldrig att pirra i magen och det är väl så det skall vara, eller hur!?
    Tack för att du finns och tack för att du är DU,
    kram!

    SvarSlett
  3. Wow!
    Gertie har sagt det før her, så jeg må bare henge meg på den kommentaren!

    SvarSlett
  4. Har vært fraværende en stund, og du verden, her har det vært aktivitet siden sist.... dette var helt utrolig flott, Elin.... beundrer din evne til å gjennomføre ned til minste detalj...dette var skikkelig kult!

    SvarSlett