28. mars 2015

Velvet


11 kommentarer:

  1. Sensuelt og vakkert, Elin.

    SvarSlett
  2. Ajaj... som Irene sier,- sensuelt og vakkert! Så lekkert med perlekjedet og draperingene som liksom smelter sammen med bakrunnen nederst!
    Nydelig arbeid, Elin!
    :)

    SvarSlett
  3. Me gusta el resultado logrado en esta imagen Saludos

    SvarSlett
  4. Så lekkert, sensuelt og forførende bilde! Nydelig lyssetting! Meget godt gjennomført Elin!

    SvarSlett
  5. Detta kallar jag KÄNSLA!
    En känsla som man nästa kan ta på och ett strålande samarbete mellan modell och fotograf.
    Jag har precis varit in och kollat på dina "sociala mediesidor" och jag måste säga att du går från klarhet till klarhet...ja, jag har säkert sagt det förut, men jag upprepar det med en dåres envishet...du är mycket duktig!!
    All heder till dig Elin...och så hoppas jag att du har haft en fin påskhelg i ditt vackra land:)

    SvarSlett
  6. I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know... You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you !!!

    SvarSlett
  7. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    SvarSlett