9. feb. 2014



9 kommentarer:

  1. De la finesse, de la délicatesse toujours...
    Magnifique portrait...

    SvarSlett
  2. Snyggt Elin, förnyelse igen!
    Jag blir alltid så glad när jag ser dina porträtt...de har nå´t speciellt över sig, en ton, en känsla som är din...och bara din.
    Och så har du kommit till rätta med tonerna också...är ni vänner nu, du och blogger!?
    Ha det gott, tack för titten.

    SvarSlett
  3. du ha blitt full proff Elin ! super portretter !

    SvarSlett
  4. Elin, dine studiobilder er bare helt skjønne. Nå tittet jeg på mange, du inspirerer og får meg til å drømme!

    SvarSlett
  5. Skönt ljus i bilderna , läckert !

    SvarSlett
  6. Hej igen tänkte bara nämna att jag lagt ner min hemsida (ronniesfiske) men finns på google+ ; national geographic och instagram(canon_man) om du vill kika.
    Med vänliga hälsningar Ronnie Isacsson

    SvarSlett
  7. Supersnygga bilder. En särskild stämning i dessa som tilltalar mig.
    Hälsningar
    M

    SvarSlett
  8. Nice, liker komposisjonene dine :-))
    Ha en strålende dag.
    Alt godt.

    SvarSlett